joi, 10 aprilie 2014

Dela Dorel către alegători - Scrisori electorale , 4

Dela Dorel către alegători - Scrisori electorale , 4

Dragii mei,

Uite că am zis că nu vă mai scriu, dar eu tot vă scriu, adică, iubiții mei cocetățeni și cocetățene sau  …  mai bine zis, cocetățence, mai explicit e cocetățence, fiindcă se poate, nu-i așa ? , așadar, interpreta ca cocetățene să fie urare adresată către unul singur, adică un singur cocetățean, și nu așa am vrut să fie, ci cocetățence, adică către cocetățenii de genul feminin, adică cocetățence, m-am explicat mai sus de ce. Am dezertat de la PDD, adică Partidul Decât Democrat, fiincă nu mai era decât democrat, ci decât cu ei și nu cu poporul. Așa că, unde m-am dus ? Și unde m-aș fi putut duce, decât tot acolo, adică în lumea asta a noastră politică, ca să scap de ei ? Binențeles, alături ! Adică la PeDDECe. De ce PeDDECe ? Fiincă PeDDECe-ul mă reprezintă, și eu pe ei, și la o adică și pe voi, nu ? Astfel, PeDDECe-ul înseamnă ceea ce  e mai nou în politica românească, și mai … și mai și ! adică. Astfel, PeDDECe-ul s-a format din o parte de la Decât Democrat și mai multe părți de la Numai Democrat, și împreună cu noi, și eu cu ei, am format acest viitor PeDDECe, adică Partidul e Decât Democrat Extrema de Centru. Noi suntem extrema de centru, adică nu extrema de dreapta și nici extrema de stânga, ci tocmai extrema de centru, într-un cuvânt: nici la stânga, nici la dreapta, ci la extremă, adică la centru. Punct ! Pentru alegători e greu de explicat, dar am să vă explic pe înțelesul meu și al vostru, de ce . Păi, de exemplu extrema dreaptă ar fi putut da pe înțelesul vostru, la alegeri adică, cârnați proaspeți în maț, subțiri și perpeliți pe grătar, în timp ce , la aceleași alegeri, extrema stângă ar fi fost cu, tot așa pe înțelesul vostru, cu mititei pe grătar, amestecat, adică oaie cu porc. Și voi ar fi trebuit astfel dilematic să alegeți: sau cârnăciori sau mititei ? Ei bine,  dar aceste două extreme nu s-au ținut de platforma lor politică și au divagat. Astfel, extrema de dreapta ar fi dat și mititei, în timp ce extrema de stânga ar fi dat , nu ?, și cârnăciori. Păi, dacă cei care dădeau înainte numa cârnăciori, acuma dau și mititei și cârnăciori, în timp ce ăilalți, care dădeau și ei numa mititei, dau acuma tot așa , adică și mititei și cârnăciori, noi alegătorii n-am fost bulversați de această divagație politică ? Cum să-i mai deosebim și ce să alegem ? Așa că am convenit să alegem extrema de centru, care e singura în măsură să dea adevărat și mititei și cârnăciori . Astfel, noi vă oferim cârnăciori în maț, subțiri, perpeliți pe grătar, ca la extrema dreaptă, dar, atenție ! umpluți cu umplutură de mici, adică de oaie și de porc, amestecate, ca la extrema stângă. În concluzie, extrema de centru e făcută pe gustul tuturor. Sper că m-am făcut înțeles ce e adică cu PeDDECe-ul. Astfel aș bănui că nu puteți bănui intelectual gustul politicii noastre de extremă la centru. În fine, e cumplit ce se întâmplă, dar noi vă promitem că o să fie buni la gust, cârnații noștri cu umplutură de mititei și sperăm ca în campania electorală să ne alegeți. Nu de alta, da am investit mult capital, eu cel puțin am donat la partid doi porci și un berbec, și nu orice berbec, ci un batal, adică … totuși … dar mi-au promis însă că-mi dau urechile de la porc înapoi, că nu le trebuie la tocătură, că poate să iasă astfel și cu gelatină un fel de tobă și cu carnea de la batal nu mai e conform platformei noastre politice, și poate cade greu la alegători și să nu-nțeleagă platforma noastră politică sau mai rău, să le fie chiar greață, Doamne ferește !, iar noi avem nevoie de alegători mulțumiți și satisfăcuți, să zic așa, gastropolitic și strategic, iar nu de oameni grei și îngrețoșați.
Omul, adică alegătorul, pe lângă că trebuie să știe cu ce se mănâncă politica, mai nou, trebuie să știe și cu ce se bea. Așa e în lumea modernă spre care ne îndreptăm și noi cu avânt împinși de la spate de vânturile tranziției impersonale și abuzante din punct de vedere politic. Aici a fost mare panaramă. Extrema dreaptă dădea, de exemplu,  țuică și extrema stângă bere, dar vezi că peisajul politic și sondajele în mulțime, arătau că voi alegătorii din bazinul de mijloc, e și cu țuică și cu bere. Așa că conform darwinismului social și mai ales politic, cel mai adaptat partid la specia veche  de alegători, e partidul nostru de extremă la centru, care dă și bere și țuică. Cei care dau, de exemplu,  numai vin e puțin probabil să reușească un scor politic satisfăcător. Dar partidul nostru e un partid nou, perfect adaptabil la noile condiții, are și oameni vechi care însă gândesc nou, precum și oameni noi, care știu foarte bine ce e și vechiul, deci există premise să se înțeleagă de minune și vechii cu noii și noii cu vechii, astfel ca vechiul să pară noul, dar și noul să vă pară vechiul, într-un cuvânt : altfel ! Deci, nici nou , nici vechi, ci PeDDECe ! Adică, nu vă impacientați, sunt tot eu, Dela Dorel, dar altfel ! cum v-am mai zis.
În privința alegerilor la Parlamentul European, vă spun că voi vota așa cum îmi spune conștiința ! Adică cârnăciorul cu tocătură de mici. Și vă sfătuiesc și pe voi, să dezgustați în Campania electorală oferta noastră. Noi suntem cu voi, și fiindcă suntem cu voi, nu vrem decât binele nostru, adică cu toții împreună, al tuturor. Votați deci extrema de centru și nu mai ascultați nici de stânga , nici de dreapta, fiindcă s-au dovedit a fi pe înțelesul tuturor nici de stânga, nici de dreapta, ci așa ca noi de extremă de centru, dar sunt falșii, fiindcă așa cum v-am explicat, noi suntem adevărații și viitorul extremei de centru și aici și în Europa și la naiba, peste tot unde ne va duce politica noastră pentru noi, adică și voi, și pentru țară.
Închei aici, cu promisiunea că până la urmă și tot răul va fi spre binele nostru, și că voi întotdeauna ați votat inteligent, adică cu noi, așa că nu mă tem de viitor, atâta timp cât priviți fix înainte, adică nici la stânga, nici la dreapta, ci numai pe extrema de centru, și uitați trecutul, care oricum nu mai poate fi schimbat ! Deci, priviți înainte, căci înapoi am mai fost și știm cum este, iar acum noi suntem cu toții altfel !


P.S. Dacă cineva vrea să cumpere niște urechi de porc, am promise două perechi, care cum v-am mai zis mi le dă partidul înapoi, da una îmi trebuie mie, dar ceealaltă e la liber. Așa că am să pun un anunț pe vânzător.ro. Intrați acolo și mă găsiți. Trebuie numai să tastați urechi de porc și vă apare Dela Dorel, adică eu, care le vând. Nu cer mult, așa că, grăbiți-vă ! Nu mai e decât una ! Vă pup și să auzim numai de bine, că de rău ne-am săturat cu toții, nu-i așa ? Și cu niște urechi de porc proaspete pentr-o piftie și răul devine mai suportabil. Hai, că nu-i chiar așa de rău, răul, nu ? Fire-ați-ai dracului de mâncăcioși ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu