luni, 27 mai 2013

Ezoteric, 3, Zbor



Lumea mea  fără margini să-mi fie,

Călărind cvadriga  dimineții

Din noapte ridicându-mă Ție, 

Doamne, liber să-mi lași frâul vieții !



Norilor  barba să le-o  smulg cu tandrețe

Și zorilor poarta să le-o deschid ,

Acum sorții să-i dau eu binețe,

Ca zaruri spre cer să nu mai arunc .



Alb în lumină  umbră străină să n-am,

Visînd, să trăiesc cu inima-n brațe de leu.

Cu secera să nu curm a timpului an,

Pe Cronos să-l iert cu iertarea de zeu.



Semne pe trup nu-mi da ca să port,

Decât cele din lupta cu Tine,

Să știe că sunt viu și nu mort ,

Cei ce pecetea și-o poartă ca mine.



De acum  Tu știi c-am  să zbor.

Aripa mea  cu vârfu-i ară în zare,

Cerul deschis mi-e ogor,

Stelele  grâu  și-a brazdei cărare . 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu