sâmbătă, 22 decembrie 2012

DD, Dela Dorel în dialog cu Moș Crăciun



Dragă Dorele,

Îți scriu eu, Moș Crăciun, cu adevărat el ! Te rog, adică nu te rog, te implor ! Iartă-mă  Dorele, iartă-mă , te implor, nu-mi mai scrie încă o scrisoare ! Am peste o mie de scrisori de la tine și încă mai sosesc. Am înțeles că îți dorești foarte tare o prietenă , dar totuși ... eu , Moș Crăciun, nu știu dacă pot să-ți satisfac această dorință . Pe la scrisoarea 573 pomenești de cineva ...  Mariana . Nu am înțeles prea bine dacă e reală sau e gonflabilă, fiindcă mi-ai scris că are foarte mult silicon . Să știi, că dacă mai vrei una gonflabilă, asta se poate aranja ! Dacă nu ... atunci sfatul meu e să rămîi cu Mariana !  Îmi mai scrii că îți dorești iar, foarte mult, un Lamborghini Mercy . Nu mai am ! Din păcate ... s-au terminat ! Îmi pare rău, fiindcă am dat la toți fraierii și tocmai tu, un protejat de-al meu, ai rămas fără el . Ar mai fi totuși unul, dar e de jucărie , și l-am promis la un alt Dorel și cred că ai să înțelegi, că nu poate fi al tău . Dacă mă gîndesc însă foarte bine, pentru tine doar, ar mai fi o soluție ... am înțeles că îți trebuie neapărat,  tot pentru ... adică, ca să-ți găsești o prietenă . Nu e treaba mea, dar revin ... Crezi că Mariana nu e destul de bună pentru tine ? În fine, cum îți spuneam, mai există soluția să-ți dau niște gumă Turbo, care are o colecție de de mașini ... una și una  ! ... cu care poți agăța orice gagică vrei tu. Am să-ți trimit vreo 2 kg , ca să fie sigur că ai toată colecția . O pui într-un clasor și ... la treabă ! Succes !
Cred că anul acesta, ai să primești și lanțul ăla de aur de care tot mi-ai vorbit, și pe care de asemenea ți-l dorești tot ...pentru ... ca să-ți găsești o prietenă . Nu e chiar de aur, dar are zalele groase, exact așa  ... cum mi-ai explicat tu în scrisori . L-am aurit la un țigan bijutier, foarte priceput ...  M-a costat oleacă, dar am avut niște Gaudent de la un tehnician dentar, care mi-e prieten foarte bun, și pînă la urmă, m-am înțeles mai ieftin cu țiganul . Deci, sigur ai să-l primești !  Dacă nu-ți place , trimite-mi-l înapoi cu Cancan Furier, fiindcă mi-a scris un bulibașă, că ar vrea și el un lanț asemănător, tot de aur, dar să-l pună la fântână .
Mi-ai mai scris că vrei ca la anul, toate privirile să fie lipite de posteriorul tău . Știu că vrei chiloți din ăia ... cu efect Push- up, dar țin să te avertizez, că ăștia sunt pentru ... pentru partea adversă ... adică ... nu vreau să fiu indiscret ... dar totuși ... tu mi-ai scris de Mariana ....nu de Marian ... sau poate ?! ... ești bi ... ? Nebunule ! De ce nu spui așa ! Am niște chiloți din microfibră extensibilă, adică poți să tragi cît vrei de ei, că nu se rup ... sau tu vrei să se mai rupă ?! Te rog să fii mai explicit în scrisori !  Deci, sînt cu pernițe detașabile, care răsfață ...nebunule ! ... și ridică fesele . La spate au material dublu, adică sunt rezistenți la .... știi tu ... la tăvăleală ! Hi,hi, hi ! Mare gagicar ești tu, măi Dorele ! Am să-ți trimit totuși  pentru că mi-ai devenit simpatic și un set de 2 boxeri, din bumbac pieptănat, cu betelie elastică, așa ca să ai ... pentru o schimbare .
În final, pot să-ți spun că abonamentul la sală e  ... ca și luat ! Adică l-am dat la  altcineva ! Ca să nu te superi, în loc de dulciuri , care nu sunt bune pentru          ” pătrățele ”, am să-ți aduc mai multe cutii de Natural Sterol Simplex și altele cu Melatonină .

Te pup ! 

Cu drag,  al tău Moș Crăciun !



Dragî Moș Craciun,
 
Sunt tot eu,  Dorel  ! Dela Dorel ... adică, cre că știi deja, scriu pentru ca să-ți spun a 1125 scrisoare, sper ! Mie mi-este în van,adică aproape imposibil,   ca să nu-ți scriu din nou .  Nu e Mariana gomoflabilă, Maricica e gomoflabilă, chiar dacă cum , adică, Mariana are cum spuneai și tu mult ...  multe  silicoane ? Are doar la ... buze ...la ... la ... mai jos, și ... la ...la ... în fine, eu zic că alte au și mai mult decît Mariana . Problema mea e că dacă rămîn cu Mariana, cum pesemne mă sfătui, ce fac eu cu Maricica ? Fiincă eu cu ... Maricica, nu e la fel, cum e cu Mariana ...  dar e diferit . Cre că amîndouă, nu ? Să rămîn, nu ?  Mai bine, nu ?! Scriemi urgent ! Sunt turburat de decizie ! Nu mă supăr dacă o să-mi aduci pachet de cadou, de Anul Nou, adică de Crăciun, una nouă, fiincă e bine și-așa . Cum vrei ! Acuma, oricum ... ar fi, trebe să plătesc 25 de ani, la bancă, adică silicoanele, fiincă Mariana cu creditu de la mine, și eu de la Banca ... cu ... buletinul ... am luat adică, era ofertă, silicoanele, de la Banca ... cu ... Creditul Totul Pentru Nevoi Speciale, și bine că nu l-am luat pe ăla cu  ... Totul Peste Nevoi, fiincă nu știu dacă, oricum  ... am rămas fără casă, adică la garsoneră . N-am avut profit decît, că,  rămas cu Mariana, dar pînă cînd ? Și cu Maricica ...  dar gratis !
Nu-mi spune, nu-mi spune că le-ai dat pe toate ... Lamborghinile Mercy ! Ăăăă, eu ce fac acu ? Adică trebe, chiar nu te gîndești ? ... adică să mestec 2  kg de gumă ... Turbo, adică să le desfac pe toate ? ... adică gumele, pentru poze ?  Pe Maricica o mai fraieresc ... poate ?! ...dar  Mariana ? Cum să rămîn cu ea ? Că zice ea : Fată tunată, cere machina tunată, și ea , nu ? În fine, dacă nu poți, atunci      adu-mi alta ! Bine ?! Nu cred că Mariana mai stă cu mine, de mult cred asta, și de aia am nevoie să-mi aduci, altfel nu !
          Abia aștept ! Să vezi tu, cum  … ehei, la toți fraierii ! … Să-mi aduci lanțul ! Numa, nu ! Nu ! Nu-l da la bulibașă ! Cum adică poți tu … să crezi, că e mai important, adică la fântână , decît mie la gît ? Te inoportunez dacă cer măcar atît bun simț și … de gust, de la tine ? Am găsit o icoană  … să o agăț de el adică, totuși nu o găleată,  pentru doar … spiritual , spiritul Crăciunului , nu ? Să mi-l dai, auzi !


P.S.  Poți să-mi dai și chiloții aia, nu-ș ce tot zici acolo de ei ?  Pushup … Aaa, mi-am adus aminte că am scris de ei … Puș ap ! Am văzut pe net de ei, mi-a plăcut cum sună : Puș ap !  Da … Țin cald ? Ce să fac și cu aia 2 boxeri ? Ești cu capul ? Au și mănuși, adică de box, sau ce ? Adu-mi și Sterol Natural … Asta e .. ulei de corp , sau nu ? Și Melotomina aia ce e ? Parcă am auzit eu ceva de ea . E bună ? Cum se ia ? Nu e cu E-uri ? Adu-mi mai multă, adică cît să am ca să mai dau și la alții, adică totuși … numai la pretinii mei .

Sărbători fericite atunci ! De la , cu drag , al tău Dela Dorel ! Și un An Nou ! Hai, pa !


P.S.la P.S. Să nu mă uiți, ca anu trecut, de nu mi-ai dat nimic, că vin după tine la Polul Sud, auzi !!! Sau la Nord ?! Te găsesc eu, bă ! Mie să nu-mi spună nimeni că nu exiști, căăăă … vezi tu ce fac ! Adică la văr miu Costel vii, și la mine niciodat ! Hai să trăiești ! Vii, da ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu