marți, 30 octombrie 2012

DD, de la Dela Dorel - Scrisori electorale, 3

A treia scrisoare a lui Dorel și ultima, către români

Fraților, eroii mei, ai noii revoluții a votului PP:DD,  vă spun în direct, pe șleau adică, să nu mai fie cale de întoarcere, și să ziceți, fiecare că n-ați știut : Suntem în … în … adică, mai jos decât dedesubt !  Va-m spus de la început, da voi nu, și nu, că e prea devreme să fim, că nu mă credeți, și râdeți. HĂăă, hăăă ,vă …  Da eu, vă spun că se apropie să fie prea târziu,  nu mai am ce discuta despre, cu cine ?,  ce s-a mai întâmplat de ieri până azi ?  Cum adică, e posibil așa ceva , vă-ntreb și vă includ persuasiv și în … , pe voi, cocetățenii mei, eroii noului vot al revoluției votului PP:DD,  în întrebarea mea ? Cum adică, e posibil sinistrul ce se-ntîmplă în zonele de ruralitate a țării, bașca, în toate orașele și mari și mici, mai puțin în centru, dar cum ? E adevărat c-am auzit ?, e bine așa ?, 5 din 9 abia,sunteți cu votul în lături, de partea PP:DD, ca să înlăturăm odată pentru întotdeauna dictatura ciocoiască ? Adică mai sunt 4 din 9, împotriva noastră, a economiei, atâta cît a mai rămas , ciocoii carele nu au înțeles cum stă treaba, cu sufragiul universal și noua revoluție a votului ? Ăăăă? Apăi, să nu mă inervați, că eu una vă spun, la ciocoiul care e un urât , cum e … ca să zic așa, ăla din Predator, de i-a zis Arnold : So agly, mother fucking ! așa că le zic și eu așa verde-n față :  Asta la vesta, băi boule, care ești , ciocoiule ! Dar, nu-i nimic, fiincă noi nu murim nici în … în … călcați în picioare, fiincă noi vom învăța să înotăm și în … în … prostia care este peste deasupra noastră, ciocoilor ignoranți, care numai binele vostru îl știți, dar pe-al nostru cine să-l știe, fiincă e trist și de aia vă-ntreb   ?
Fraților, surorile mele, cu tot cu verișorii mei și toți, ai noștri, trebuie să vă spun asta : Dela Dorel iubește pe toți, la fel, fără să facem ură de rase, de culori diferite, sau cum se zice : Gustul nu se discută, el există și atât ! Numai pe ciocoi nu voi să iubesc, mi-e scărbă de ei, fiincă, acum, la peste 20 de ani de la revoluție, noi, eroii de acum, contra lor care au fost, dar nu pot să mai fie, o să sfârșim cu noua revoluție a votului, cu ei de gât, și nu mai mult, căci vă spun eu, nici asta n-ar fi, de ajuns ! Nu, NU e de ajuns, căci cuțitul e la osul nostru, care le stă acum la ciocoi în gît . Fraților , mi se rupe, nici mai mult ,nici mai puțin, ca și vouă, mi se rupe inima, căci eu aproape că numai simțesc, și așa nesimțire de inimă ce e în toată țara românească rar este, dar cică a mai fost , dar eu nu am de unde să știu, dacă e să dăm crezare istoriei, și celor ce s-au mai întâmplat până acum, dar nu le pot ține minte, fiincă nu voi a vă silui cu memoria mea, care nici pe departe nu e la fel, ci e chiar la fel . Căci nouă ni se rupe inima, și la ei ața de la chiloții lor Tanga, Manga, sau ăia de la Nebotezatu, de ne-a făcut ca să-i cumpărăm ca să salvăm economia noastră românească ? Ăăăă ? Cum e posibil ca ciocoii, să nu vrea ca copiii, să nu primească cadouri de la :DD la Tg Jiu ? Adică este imposibilul, posibil la Tg Jiu ? Afirm răspicat, și fără să mă ascund dupe vorbe, care a ajuns cum zice , toți proștii să folosească cuvintele , că da, este posibil !
Fraților, m-a întrebat ieri un cetățean, vezi era turmentat, decât că băuse, ca să ne înțelegem, când m-a întrebat : Eu cu cine votez ? Păi, acum mai e posibil să nu se știe că, tot cetățeanul, turmentat sau neturmentat, are la îndemână ștampila democrației, ca pe o armă, cu care se poate duela, de la egal la egal, fie prost sau deștept, orb sau numai chior, și așa mai departe, numai leneș să nu fii, și să nu vrei să te duci la vot, altfel nu ! Fraților, nu mă lasați singur împotriva ciocoilor , dar chiar de ar fi așa, să știți că Dela Dorel va vota, fie și singur, fiincă dacă vine Apocalipsa pe 21 decembre, el va ști de ce, fiincă ...  Asta este  ! Fraților, duminică veți fi singuri în cabina de vot . Acolo nu vă filmează nimeni. Nu veți ști niciodată cu cine ați votat în cabina de vot pe 9 decembrie . Numai Dumnezeu din cer va ști !
Cu afect, Dela Dorel .

P.S. Numai pot vota PP:DD . Am fost din nou, iar dezamăgit de politiceni . Au venit la mine să-mi dea o găleată de plastic și ...  și ... era goală, oameni buni ! Iar eu aveam nevoie de o pereche de papuci, că aștia sunt de la ultimele alegeri, și mi-au rămas mici . E scandalos cât poate să crească un picior de om matur, adică de alegător, în 4 ani . Cred că ne pun ceva în mâncare . Sau încă nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu