sâmbătă, 27 octombrie 2012

DD, de la Dela Dorel - Scrisori electorale, 2

A doua scrisoare a lui Dorel către români

Bună, salut din nou iar , de la Dela Dorel, DD abreviat pe scurt. Vă scriu acum pentru toţi, cei care nu au înţeles de prima oară, că trebuie să înţelegeţi şi să votăm cu toţii, laolaltă, pe veci alături, PP:DD, pentru că e jale. E jale, cocetăţeni şi cocetăţence, e jale şi mai avem o săptămînă de campanie, aproape 7 zile şi nu mai mult, de zbucium şi plîns, pentru că  mai sunt cîţiva, mulţi, care nu înţeleg să fie eroi ai revoluţiei votului . E jale domnilor, plînge ţara şi pentru că e jale şi jaf  ciocoiesc în ţară, pe faţă şi pe la spatele nostru , pentru că noi să nu ştim,  şi vine gerul pentru că trebuie să va spun că e deja frig . Dar noi am fost acolo, pretutindeni, ubucuitari pe baricadele politicii romaneşti, fiincă aşa înţelegem să fim noi eroii noi ai noii revoluţii ai votului în nominal . Şi spuneţi voi, dacă nu eu, voi, am dreptate ? Mam întors de la Tg Jiu Moldovenesc, de acolo din inima Ardealului, unde a fost pus pe scenă megaloşoul cu artişti, fără frică şi scrupul, alaturi de PP:DD, platit tot de PP:DD, fiiinca acu platim noi, dar va veni vremea aia, pe care ştim că o aşteptăm cu toţii, ca cineva să plătească pentru toate astea, ce se întamplă, şi la care cu toţi aţi fost martori . E jale, a plouat pe toţi, la Tg Jiu Moldovenesc, dar ne-a înfierbantat sangele în cap şi în inime, şi pe vine, a curs, dar noi am stat acolo ca toţi eroii, care au fost şi sunt, şi credeţi voi, că vor mai fi, fiincă am avut umbrele, aproape toţi, şi nu am vrut să lăsăm pe ciocoi să ne strice ploile acestea , care nu sunt ale ciocoilor, ci pentru binele ţării, să ştiţi cu toţii, a plouat la Tg Jiu . Numai e mult, Dottore are parcă 46% sau mai puţin, mai mult nu cred să aibă, şi D:D , nu eu, dar înţelegeţi, că el e,  are 44 %, ba chiar mai mult, sperăm cu toţii, fiincă orce om, cu scaunul la cap, din ţara asta şi de pretutindeni, unde ştim şi noi, că se simte romaneşte pe scurt, nu poate avea altă ,optical vorbind, altă opţiune . Ce soluţie avem domnilor ? Spuneţi voi, nu eu, sau altcineva să răspundă la întrebările voastre ? Să mergem spre dreapta ? Care dreaptă e stangă şi veceversa, adică cum , să fim ambidextri în politică, în loc să fie clar pentru toată lumea, cine suntem, unde suntem,şi ce vrem de la noi,în primul rînd ? Să fie clar şi limpede, iar nu obscuritate, că nu putem vota cu ambele mîini  ! Ceilalţi ce cred că se poate, întreb şi eu, dar dacă la orice altcineva din popor, le lipseşte mîna dreaptă ? Ăăă ? Dar dacă stînga ? De aceea e bine zicem,noi, că e bine să avem ambele maini, şi dreapta şi stînga în politică, dar să fie separate ! Fiincă se poate şi mai rău, să lipsească de exemplu, emisferul stîng, de la creer, sau poate dreptul, şi atunci, cum am putea politic vorbind, să găndim la o alianţă şi să ne înţelegem, cu tot creerul ? Altfel spus la noi, nu ştie stînga de dreapta şi nici dreapta de stînga ! De aceea ciocoii sunt şi de stînga, cand a belit pielea de pe noi, cu dreapta,şi sunt şi de dreapta, cand cu stînga ne-a tras una peste ochi, de nu am vazut, şi mulţi să ştiţi nici nu şi –au mai revenit de atunci, şi noi tot aşa proşti şi saraci mai suntem, din prostia lor, nu oare ne doare acum pe noi ? Mai zic unii, dacă nu mergem pe dreapta, şi nici pe stînga nu vrem să mergem, atunci să ne îndreptăm, şi să mergem pe centru ? Dar şi asta nu e un antiom ? Ăăă ? Sau poate oximorom ? Nu ne mîngîie, de proşti, şi ne arde şi ei pe la spate ? În acelaşi timp , vă zic ? De aceea , noi, cei de partea PP:DDului, nu suntem, nici la dreapta un pic, nici la stînga de tot, şi nici aproape de centru . Noi suntem de partea poporului, nu avem nevoie de stînga, nici de dreapta, nici să umplem noi, care va să zică, ce-a rămas gaură pe centru , noi ne înţelegem cu poporul cu tot creerul, şi cu cel mare şi cu cel mic, ne înţelegem . Din această dilemă, eu, Dela Dorel, vă spun, că putem ieşi, şi nu pe partea din dos a istoriei, ci prin faţă. Am zis ! Cei care întreabă de programul PP:DDului, le mai spun, că noi, eroii noii revoluţiei a votului, nu avem program, nici de la 08.00 la 15.00, nici pîna la 20.00 sau chiar mai tîrziu,  orele 22.00 , fiincă la noi este programul non-stop, deschis de la primii zori ai zilei , cum am spune, cu noaptea-n cap, deci mergeţi pe www.pp:Ddmoca.ro, şi apăsaţi din nou cu cliţ pe mousul din stînga, şi deschideţi fereastra şi acolo puteţi să ne arătaţi nouă şi prin noi, la tuturor, ce nevoi aveţi . Vă salut, cu respect, şi semnez, ca să nu mai fie o urmă de îndoială, că acestea sunt scrise de DD, Dela Dorel, adică, fiincă în prima scrisoare eu m-am prezentat la început, ca să ştie toată lumea, cine sunt eu, dar nu m-am semnat, ceea ce greşeala aceasta o recunosc acum, şi semnez : Dela Dorel, menbru deplin, cu acte şi cu cotizaţie plătibilă la zi, pentru PP:DD . Închei cu motoul meu, care sper să îl adopteze şi alţii : Împotriva noastră nimeni, ca noi, înşine ! L-am mai scurtat oleacă, dar n-are nimic, doar că ,ca să se înţeleagă .

P.S. Se înţelege, nu ?  #(&¤!!/&()=(((/”8¤¤¤, băi ciocoiule, care a intrat pe net, şi mi+ai dat viruşi la tastatură ? Na, că şi+a revenit . Aţi avut acuma dovada că asupra noastră se acţionează nu cu toate, ci cu orice fel de mijloace, cum a fost acest atac cibermetic dat de ciocoi, ba încă cred şi cu arme psihedelice, dar ce nu vor să recunoască ciocoii, e că pe noi ne protejează de o extorsiune psihică, flacăra şi cravata violete .Bine, atunci, pa !

Sub scriu mai jos, adică, Dela Dorel .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu