vineri, 13 aprilie 2012

Dacă nu există Dumnezeu ? Dar dacă există ?



Dacă nu există Dumnezeu,  va conta numai ce am trăit pe lumea asta . Nu mă va întreba nimeni cum . Va fi doar pentru mine .
Dacă nu există Dumnezeu,  nu va conta ce am trăit pe lumea asta . Nu mă va întreba nimeni cum . Va fi doar pentru mine .

Dacă nu există Dumnezeu, mă voi muta  în pământ . Şi voi răsări din nou într-un fir de iarbă . Pe care o va mânca o căprioară  ...  Pe care o va mânca un leu . Leul va muri şi eu mă voi muta într-un vultur . Şi voi zbura astfel pentru prima oară . Vulturul va muri , iar eu ma voi muta în apa de ploaie . Mă voi duce într-un râu, apoi într-un ocean . Voi trece apoi într-un delfin ... Şi voi străbate ca nimeni altul Pământul . Iar când Pământul va muri, mă voi muta în spaţiu  ... 
Şi voi explora tot Universul . Fără conștiință . Fără să mă bucur . Fără să cunosc .

         Dar dacă există Dumnezeu ?  Voi pleca din pământ spre lumină . Şi voi explora tot Universul . Având conștiință . Bucurându-mă . Cunoscând. 



Un comentariu:

  1. Daca as fi atee, textul tau mi-ar ridica si mie aceasta intrebare!Dar daca exista? Dar nu sunt! Dumnezeu exista!Oricum ar fi, scrierea ta e foarte, foarte frumoasa!Misha

    RăspundețiȘtergere